röker du? för baby you're smoking.

hoottii hoott :D
heej bäjbs.ligger och kollar
på avatar och chaattar med sötnosar på msn  :)
elr ah sötnos dåeh för nu loggade sofia ut :C
men ja? oh jag älskar Toffi / Toff på Avatar ni vet
den där blinda tjejen jag har redan paxat henne! :D
nananananan...ahjustja farsdag idag GRATTIS PAPPA!
ehm nu då? tycker alltid att jag skriver så kort när jag bloggar
så jag brukar fyllla ut min text med att skriva en massa
obetydliga saker som att jag har sovit heladagen idag
fastän ingen bryr sig har inte pluggat någon engelska men ska
göra det mån , tis , ons ist :) åh min syrra hade en massa låtsas
tatos o jag fick välja mellan en lila häst med vingar eller ett
gubb ansikte XD jag väljde gubbansiktet med vingar X'D
men nu ska jag fortsätta att kolla på avatar ses kanske sen
om inte natti natt :) /ADELAKRISTINASVÄRD.


Kommentarer
Postat av: Sofia

hihi ^^

2011-11-14 @ 18:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0