saknar min älskling :C

ah där ser ni min så kallade älskling på bild-
saaknar han (findus) det var fan kärlek ju! :c
vi skulle ha en massa hundbebisar tillsamman nej nu
gick jag för långt...men shiet måste träffa han snart fan
men så var det så att man har katt -.-
men ska fixa så jag åt minstånde har en helg tillsammans med
finduus :) meen hej? :) just nu kollar man på scrubs
ska duscha sen , sen film , vara lite social vis msn , sms
facebook , osv :3 och han kände sig jätteee shtygg... XD
åhhnej , har SO att göra någongång också engelska glosor
tyska läxa , matte läxa :C assso bajs! -.-
läxor suger babian k... hej? :) fan tror faktiskt inte att det ä
någon som läser min blogg fortfarande den har ju blivit så
trökig , man gör ju ingenting om dagarna bara klagar.
lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
-höhö , puss?
-ne.
-jag äärr för sTygg för dej! :D
lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
men orka blagga osså , det är typ lixsom jätte booring!
ehm ja? pratar man så nu förtiden säger nästan alltid
"typ" och "asso" det går inte att prata / skriva annars?!
men hejdå.

Kommentarer
Postat av: hanna

har du en hund?! <3:)



2011-11-21 @ 19:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0