se det snöar se det snöar det var ju roligt ha-ha :D

nu är jag glaad :D deet snöar :)))
funderar på att fixa så brorsan får börja på fotboll för 05or
ska träna han så han blir nästa Zlatan! :D
Idag har jag varit på dans , sen var jag och amanda och
kollade på Chris medina på stan sökte lite julklappar men
istället så blev det chai-latte(stav?) på café. Sen åkte jag
hem myste lite med familjen o drack glögg..
HAHAAHA alla dessa komentarer om tandkrämen jag ska självklart
fixa något fint kort o lite chocklad till inte bara tandkräm...
asso tips på julklapp till en 8-åring? syrran..asso nej jag har ingen
fantasi =) haha men aah gjorde nyss årets första snögubbe med
syster o bror :Dsääg hej till Carl!
lite skitig men ajah :D nu ska man göra tyskan
o sen sova natti natti :)
min mamma gör smilisar utan ögon , wtf? XD
feeettt stoolt över henne jao !

MEEEN HA-HA stor jacka okej?!.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0