stalkerN.

jag sänker dig som fan, men endå är du alltid lika go,

tjabbah:) dunkar petter här hemma imorgon är det
fredag och fan vad skönt att få sovaaaa ikväll fast justja matteläxa
ska ju göras också :C orkaaaaaaaaaa!  hah det säger jag ju om allt
ju höhö...men ska göra armhävningar för jag satsar minsan på muskler!
jag bah: mamma jag ska bli boddybuilder ,
mamma:börja tränarå? jag: JAG HÅLLER PÅ OKEJ!?
nu lämnar vi det.
pffffffff.humörsvängningar-.- väntar på sms oxå. C:
venneh sms är en drog man blir glad av det :)
lixsom.åhh orka gå på toa då måste man gå typ
5 meter åh orka öppna datorn och svara på chatten
"pling" i köket , då jävlar blire fart på än.
men okej hej? det här kanske är ganska onorlmalt men jag brukar
faktiskt sitta och bestämma på kvällen om hur jag ska vah
på dagen efter om man ska vara hyper eller lungn osv sen
kan ju morgondagen också påvärka allt , jah är ganska slarvig men endå
ganska chemalagd , chillar och tarelungt ibland när jag har lust
och petig med allt när jag har lust men kbry. vissa som har tjatat
på att jag gör korta inlägg vad sägeru om dethär HUH ?
:D jag gillar inte syslöjd min syslöjdslärare kaxar mot mig.
tralala...har igentligen inge att skriva om göre bara för skrivandets skull
annars får alla damp : meene du uppdaterar ju aldriiiig adeeeelaa!
men ta ett par chill-pill oh lungna nerej lite vavavva?
sitter och kollar på family gay -go bannanas go go bannanas-
kyssss;* nu ska jag sitta o smsdroga sen armhävningar :3 heejdå!
har haft nackspärr i 3 dagar nu är det någon här som är duktig på sånnt?.
schhhhhhhh.nu ska jag göra matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0