svar på frågestunden.

hade typ bara frågestunden i 4 dagar ? xd
så det blev inte så många frågor :)
sofia

Vilken är din favorit Ben n´ Jerry -glass ? vetinte faktiskt :)


och vilket bebisprogram


är bäst? (förutom barda -.- ) Rampljuset! :D


Shorts eller jeans-thights? åh så svårt :c shorts!

Blåbär eller smultron? smultron

Lingon eller blåbär? blåbär

Dora Utforskaren eller Super Trion? super vadå? Dora :) 

Nickeloden eller Disney Channel? åhnej visste att denhär frågan

skulle komma en dag :/ disney channel dåeh!

Facebook eller bloggen? facebook , bye bye bloggen!

Youtube eller Twitter? YOUTUBE! :D

Shane Dawson eller Ian Hecox? who?

Ian Hecox eller Anthony Padilla? Who? 

iJustine eller TobyTurner? Who? sorry men jag har inte koll

på namn men säg en film elr något han har varit med i så vet jag nog.

/låt elr what ever/

DunderHumor eller TheFineBros? gissa? Dunderhumor!
Räcker det ? ^^ yaaah !

 

PEDDOTT:

 

Svart eller vit ? båda :3
flera vänner som du kanske inte alltid kan lita på eller en som du kan lita på till 100% ? 100%
Fronda eller Petter ? Petter solklart!
Vilken skostorlek har du ? :) jag har storlek 38 i skor :)

Vilken BHstorklek har du ? :3 åh vilken jobbig fråga fick ta av mig bhn

och kolla o allt :C drev... 80B :) :/ 
Nu kommer jag inte på nå mer frågor :33


Moa:
Snyggaste 99a killen? ehm oj, det var inte lite svårt :/men jag vet faktiskt inte..

Snyggaste 98a killen? samma där om jag säger något

namn så vet ni endå inte vem det är ;O


Vad tycker du om mig? cooliiish, nej men snäll tjej? 

Vad använder du för hårfärg när du färgar håret?

inte karamellfärg iaf 8) neh men man hittar nästan vilket skit

som helst på internät..:) 

Visst är jag cool? 8D Sureeeeeee :D


Anonym:
BH storlek? booookksttaavveen B :)

Är du oskuld? jupp här har vi inte sex innan 56 heller nej men

inte innan 15 :)


Anonym:
hur många killar haru haft? Ca tio räknar inte så noga,

vilka hårfärger har du haft? ojdåh rosa , brun , svart , blondt , lila/blått,

orange(motvilligt) , rödbrun, och vitt ;) har säkert glöömmt något..

tycker du om killar? xd Ofc! 

Och VAD tycker du om killar? HAHA vilken fråga men dom

är väll människor som alla andra ? ;o vetinteriktigtvadjagskasäga

 

 

så nu var det klart xoxo / ADELAKRISTINASVÄRD.


Kommentarer
Postat av: Sofia

GOOGLA ADELA ;)

2011-11-12 @ 14:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0