.

fett ont i magen o ryggen :c
o lungorna o hjärtat om man nu ska prata om de...
filmen var bra(y just nu kollar man på "det okända"
i morrn blir det faktiskt gänby med hoda&alice hur ska det gå? x)
längtar till skolan nunununun! nej efter jag gjort klart matten s
nununun! <3 vad var ni på halloween ? :'-)
hallåå , det finns ju flera dagar på lovet ? :o
vad ska man göra då :C blir så rastlös df vill jag ha
skola :)... fy på er som inte svarar på mina mess! :C
spelade på bingo i går vann nästan en volvo och en resa till mexico :DD
men nu ska jag sova sen någongång typ ja det måste man ju ?
annars dör man :o fan jag vill inte dö...GODNATT! o hejdå-
google bild i dag p.g.a att jag inte är hemma.smile and take a chill pill:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0