godkväll , eller något? c:

asso jag måste ha drömt att mina clips har kommirt för
jag hittar inte dom någonstans? :o
jag är inte säker D: denna vecka har variit kaos
alla saker försvinner ju D: bor det en luffare/tomte i mitt hus
och snor saker eller ?
först min kajal.Sen min engelska bok.Mina clips.Alla hårnålar.
och massa skit till -.-
men ajah min skoldag ? jo den var okej.
allt var bra förutom engelskan då dåh som suger banan :D
sen typ spela kort med the girls :) hihi gymnastik och nu sitter
man och spelar facebook spel och kollar på ben10 C':
och mitt öra nudå eftersom jag tog ett till hål i går kväll
så kanske ni är intreserrade på hur det ser ut.sen räcker det med hål i
det örat på ett tag.oh ja stjärnan ska sitta längre bort
från dom andra ;)
feeeem håååål nuuudå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0