hos farmor nudå..

hos farmor nudå..vi har skärt pumpor
, köpt godis , pysslat , osv bloggar mer om det
+ bilder när jag kommer hem okej ? :)
kommer nog hem på onsdag för jag vill stanna här ett
tag jao. och på tisdag ska jag träffa hoda och kanske
sofia <3 kul kul...sen ska jag plugga lite '-'
men ah som sagt kommer blogga mycket mer om dagen
när jag kommer hem :) och om det är någon som vill träffas
på höstlåvet , så kan ni ju messa ? :) kan ju vissa dagar ^^
men nu ska jag göra något annat godnatt !
hittade lite gammla bilder på mig när jag var liten på farmors
data fan va kul ! :D jag och syrran :)

jag :) hehehe..jag var lite smått fulig när jag var liten >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0