.hos mormor.

nehe..dom där tre pizza bitarna kom upp igår :c
men nu är jag säker jag kommer i morgon :D
asso ni ba: aha vem bryr sig igentligen? ,
nej ingen speciell vet bara att det finns några stycken som
ville att jag skulle blogga när jag blev bättre och kommer
tbx till skolan. men ah nu sitter man och läser bloggar
kollar på vakna på tv och sitter hos mormor :3
klockan är bara halv 9 jag kom hit klockan 6.30.
mysigt att gå upp tidigare än vad man går upp till skolan '<'
so.? har inte så mkt att skriva om. förutom att hag saknar
mina små sötnosar i klassen osv , osv :)
och sen så bjuder jag på låt också..jo jag vet låten är grymmt
gammal men vadfan?`den är skön. Och jag kom på att den fanns
när jag såg "New kid" blev interjuvad i tv :3 men nu ska jag
sluta prata hejdu! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0