i just have seeex and its feels so good.

nja inte riktigt va?,ska vara uppe inatt ja sålänge jag klarar
av det iaf.åh killen på vidiooon <3 aw , aw , aw .
hallååå jag missade idol , vem åkte ut dåååååå?
inte Emil iaf. för då blir jag lite ledsen igen</3
men vaagörs?
jag sitter och funderar på vilken sport man kan börja på
inte fotboll tror ja..för lixsom jag suger på det och jah
e faktiskt lite boll rädd... ;/
inte innebandy för det är jag för klumpig för - i think?
men kan man börja på stafett , bara stafett inte en massa
fridrott och sånt ;o för stafett är kul! :D
andra låten som jag la upp är oxåå bra men inte lika bra
som den första! >:D
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
hallå om ni ser mig på stan elr något får ni
ju ta och säga hej! eller något jag bitts inte ^^
eller gör jag? O.o nej, Natt humor - jag vet
inte roligt alls :c smsaa mig nu gott folk och skriv något
vettigt. HEJDÅ! OSV.OSV. :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0