idol.

sitter och kollar på idol.blev så jävla besviken på att
André inte kom ihåg texten.Jag gillar ju han och vill att han
visa sin bästa sida.Emil var underbar så jävla fantastisk
låt val "jag är en vampyr" Tycker alla sänkte Veronica maggio
Veronic maggio är en legend och dom gjorde hennes låtar till
piss.Men som sagt Emil var nog bäst i kväll på delad plats med
AmandaF och Linnie. :) men hoppas på hockey kväll i allmntuna
ishallen i morgon med Amanda panda (bästavänn) Taggad som fan!
har fan suttit och tjatat på att jag vill gå och på hockey
i flera veckor nu och änkligen! :D *happy face* men usch så
ceepe tråkigt man har :c ska nog sitta och sms mörda folk
Mahahah xd nä bör nog gå och lägga mig snart innan folk
blir riktigt trötta på mig heddå! ^^
GAMMALBILD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0