men hej.

väntar på svar men nej,har du glömmt bort mig än?.
BIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO på fredaag me Hoda&Sofia :)
Hoda fick iaf :3 och sofia kanske dådå hon har inte svarat än.
men iaf är ändå glad om jag får gå med någoon :)
vet ni ? jag har blivit multi kulturell både med ryska , somaliska och
afganistanskia/iranska gener ? :) för Sofia är min pappa/mamma och
Alice är min mamma/pappa och Hoda är min lillasyster :DD
idag fick man rita på tyskan och jag ritade en grön korv och en rasta kille :'3
sååå fiiiiin korven blev ^^ min vikarie vill sätta upp den på väggen men då sprang jag
usch så fin blev den väll inte vavavavava?! Hoda är tossig hon badar på gottsunda badet
helatiden ju och såhääära sent.gulli gull.idag satt man och sjöng "i just had seeeex" i bilen
nej nej inga konstiga blickar där nej ? :C idag pratade man om mens och sperma i
skolan oxåååå..väldigt intressant typ.vi ska ha riktig sexual kunskap sen då :*)
venneh gillar sexual kunskap eftersom det är intressant vad alla frågar
o.s.v o vad som finns i folks små huvuden , själv så kommer jag knappt ihåg
vad jag frågade.men jag kommer ihåg att jag ångrade det och hade en mycket
bättre fråga men ajah gjort e gjort (^-^) ahjuste såhär ser man ut idag då
världigt charmigt med ett hårband i pannan XD neh men ah.
mmmmmmmm...har inte så mycker mer att skriva antar jag vi har världens
coolaste tyska klaass.ich heipe adela. hade inget tyskt s nej..
kan faktiskt säga en hel del på tyska de är bara det att jag har hjärnsläpp varje
tyska lektion, jag gillar språk och vill gärna lära mig ett extra språk
som typ japanska , thailändska , egyptiska vad som :3
det kan ju vara bra att kunna , right ? ó.Ò
men nu ska jag kolla på simpson hejddååååppp! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Får veta om pengar imorgon ;)

2011-10-24 @ 21:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0