orkaaa -.-

sitter och chattar med datan asså bannan va dryg!'
tralalalallalalalala......

jag - i need a hug...

computer-*give you a hug*

jag-aww

computer- do you want to marry me?

jag-no.

computer-pleas

jag - no!

computer- are you in love?

jag-yes..

computer- whit?

jag-din bannan. lär dig svenska va?

computer - se och lär.

jag- hejdå-.-

vi sa ju lite mer saker meen orka ta med allt -.-
hon/han var för dryg.just nu kollar man på pokémon
och väntaar på sms! c:
snart ska jag duscha och sen ska jag äta frukost och typ
åka till dansen efter dansen ska jag nog kanske köpa en
eskemó jacka :3 kanske om den passar..den var feeta söt ju.
alla kommer bah men hej utomjordiing? ^^
ah nu tycker jag att jag har snackat för mycket ska fortsätta
att ta't lungt(y hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0