percing....hehe...

hehe...percade örat i går kväll lite grann bara :)
fyra hål i ena örat och 2 hål i andra :D:D
lägger upp bild så fort jag har tid.
som ni vet så kan jag inte blogga lika ofta nu eftersom min data sladd
e lite pajj...så jag kommer göra några längre inlägg nu..
OMG . OMG ! det finns en as fin keps som jag måste ha
med pac man på :D jag vet att du är intresseraadO.o
Jag vill också ha en pac man tröjja , känner att jag har lust
att slösa lite pengar nu. hihi :c
Och idag så är det fotbollscup för alla sexor i think och det kommer
ju gå åt helvette känner jag eftersom jag är med i laget ju D:
men jag är peppad och jag ska försöka hålla mig brevid
målvakten som back! och hoppas på att allt kommer gå bra:)
men nu måste jag åka bloggar kankse lite mer
när jag kommmer hem då för nu har jag riktigt bråttom
till skolan.HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Maha , skulle köpt en pacman tröja på marknaden , men köpte dom andra ist.. Ångrar mmig litte

2011-10-04 @ 15:51:46
URL: http://crookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0