pfftt..tog nästa bort bloggen :o

pff...ni vet att det finns en stor röd knapp
där det står "ta bort blogg" ah det var nära att man
tryckte där^^ ehm vad hade man gjort då dåh?
jo jag hade dampat lite och gjort en ny.glömde bort
att jag hållde på att koka vatten till nudlarna.och sen
så sitter man och läser fokis blogg och kom på att plattan
var på.jag börjar bli farlig.har ni sätt hur alla fokis "fans"
dampar och är skit oroliga för att foki inte har bloggat på några
dagar.För att det är översvämmning i thailand ,var det va?
fett scary! åh jag blir skit sugen på att ha frågestund igen
alla har typ det' och då vill jag också ha deet :c
ska åka till dansen om en kvart och sen ska jag och mamma åka
och kolla på en vinter-jacka :D
btv: är jag dålig på att uppdatera ?
lixsom jag uppdaterar min blogg minst 2 ggr om dan men endå
får man klagomål ibland ska jag uppdatera mer elr mindre.
för det kan ju bli jobbigt med för mycket uppdate.men ah
ni fattar ni är inte tröga direkt hoppas jag ;o
men ah juste ducshade nyss (det är dr det inte kommer någon bild
på mig för när jag har duschat så blir mitt hår krulli krull xd)
men iaf mitt hår har börjaat bli ljusrosa :D
fettfint.sen så såg jag "jalla jalla" för en timma sen typ eller 2 timmar
sen kanske.den var sköön :) LOOOOVE / Adela ! :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0