PMS :C

usccch hatar! ena stunden sitter man och gråter i ett hörn
och är "forever alone". och sen så är man gladast''''
just nu forever alone....men nu ska man färga snart snart någon gång
typ men brunt vs blått? eller båda? kanske ;o neej jag vet jag har ju rosa
färg kvar så vad sägs som brunt med rosa slingor ? xd
nej men jag vetinte just nu så ser det ganska lika ut (yy
sitter och kollar på family gay och sitter vid daatan som vanligt
dådådådå.SMSA! jag har abonomang och jag tänker andvända det! >:D
åhåjah..vad ska man säga ?. ingenting tror jag jag säger för mycket skit
ja.. :C skaaaaaaaa  kraaaaaaaaama hoda i morgon, hon e min fina lillasyster(A)
ooch sen så har man två stycken mammor fast dom är både mammor och pappor
så det betyder att dom har 2 stycken...äh vi släpper det va?
halllååå jag kunde väll inte veta att indier kom från asien.
asiater är söta.ups där kom det ut >.< nu glömmer vi det vavavavva?  
men jag orkar inte blogga mer pusshej! /ADELAKRISTINASVÄRD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0