skula i morrn hihi:) flumm inlägg C:

shue bro vad händer jao?....nej ja drev.
hottie hott under täcket här va? ;) HAHA wtf?
asooo jag är på busigt-värre humör ^^
ligger och messar med Aliiiiceee :D
HAHAHA orkar inte *dör* typ ^v^
tralalalala..mitt hår är rosa..inte lite rosa chockrosa alla
kommer jag vetinte vad x)
men yeah.fett trött.och kissnödig oxå för den delen.
men ingnorera att jag sa det xd
typ fett peppad att gå till skolan i morgon ?!?!
-no she didn't
-yes she did.
ÄLSKAR NI OCKSÅ DEN DÄR REKLAMEN
"I LOVE THE COLOUR GREEN"
den är tuff okej?! 8D
jag har fett tråkigt..bör nog typ sluta nu laddar oxå upp
en "fiiiiiiiiiiiiiin" bild på mig som jag ser ut nu och kommer ångra det
i morgon elr något ^^ meeeeeeeeeeeeeen vad ska man göra?
hihi ibland måste man ställa upp för sin blogg vettni ? ;o
fett fuuuuuul D: bjuuuuuuuuuuuder !

Kommentarer
Postat av: alice ;*

gött att du e tbx nu iaf =)

2011-10-12 @ 14:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0