tjabba tjena hallååå!

ville bara säga att jag nog är den lyckligaste personen på planeten
just nu! :D nej nej inget har hännt *blink* *blink*
usch o fy o blä orkar inte med helg vill ha måndag nu,nu,nu!
hallå finns det någon rolig person som kan byta till tyska ist för bajs
spanska >:D dom som gör det är coola och får gå med massa snygga
tjejer plus sulli :) och vem vill inte det lixwsom ? nej men vår grupp är störd
men skön byt NU! vet ni hur tråkigt det är att gå på dans :C
jag vill börja på någon sport snart typ , förslag? :D:D
men så här ser man ut just nu iaf som en ful tant som vanlig xd
men ni har väll vänjt er ? :)

HAHAHA meen sista bilden var ju sexiig XD hell no...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi är så smeexxiiggaa <3 :D OCH JAG OCH ALICE ÄR INTE STÖRDA BARA SJUKT HÖGA (+litepeddo) :D<3

2011-10-21 @ 18:17:38
Postat av: Clara

Adeeela börja på innebandy med mig och Julia i 6b du veet <33 ;D

2011-10-21 @ 20:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0