äh..palla blogga;o

ibland är det så tråkigt att blogga ju.
så jag har inte bloggat förs nu.
är så jävla lycklig kommer bli lyckligare också.
vill gå på bio på lördag och se "jag saknar dig"
ska kanske gå med emma elr Amanda ? :D

såhär ser man ut just nu. oredigerad.


Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord. annorlunda , kulig , otrolig
Vad innebär mode för dig? det vikträningsväska
tigaste är att jag har min egen "stil"
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? H&M , Newyourker, BlueFox
Shoppar du second hand?yeah
Vilken är din favoritdesigner? ehmn?
Vad är din favorit i höst? designer? ingen.
Hur mycket shoppar du för i månaden?inte mycket.
Dyraste plagget respektive billigaste? billigaste min orangea tröja , dyraste minns jag inte.
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?kommer nog kunna shoppa mer , fast det beror ju på vilken inkomst jag har
Brukar du tröstshoppa? nja någongång kanske
Högklackat eller lågklackat? låg
Vilken är din drömväska?träningsväska
 Vilket blir ditt nästa köp? antagligen skor elr hårfärg
Vilka är dina stilikoner? Whut?
Favoritplagg just nu? blommig tröja jao.
Favoritaccessoarer? mössa nejmen venneh ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0