kan det inte vara fredag i morgon har inte sagt hej till dig i skolan än.

rubriken: ^^
men ja ? fett piss morgon trött som fan hade inget att ha på mig.
men er gjort då? jag har spelat lite fotboll
med alfred,Alex och Ilon. men ja det var min dag nu är jag skit trött
och vill sova men jag ska inte sova för jag ska kolla på film och läsa bloggar..
läsa vissa personers bloggar har blivit en tvångs tanke nu hah kan ingen ha en
tvångstanke att dom "bara måste" läsa min blogg ;o
jag skulle få massvis med läsare då men aja nu ska jag kolla på filmen
xoxo/you'r master

blev fett sur när jag upptäckte att mina strumpbyxor var strumpor D:
heh.bilden.togs igår.typ.heh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0