när fjärilar flyger in i mitt fönster låter det BOM! ♥

haha igga rubriken...
vad har ni haft för er då ? era glada fån.
jag har tappat lusten att blogga ganska mycket men efter
ett tag kommer den tillbaka igen.
jobbigt värre.
och ni kanske har märkt att jag skriver mycket "negativt" i
bloggen justnu och en tid tillbaka det är för att jag är så himla
trött på världen och allt o alla!
men en till dålig sak är att jag inte har bestämmt mig om jag ska
färga hela håret eller bara luggen ellerhur jag ska göra så
HJÄÄLP MIG OCH KOMENTERA DÅ?
för nu säger jag inte att ni ska säga hur jag ska ha det men jag
är väldigt Väldigt dålig på det där med hår så ni kan ju komma med
förslaaag Tack '-' xoxo / you'r master


btv: är det någon som kan göra en ny header till mig? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0