stolt :3

känner mig ganska stolt från resultaten igymnastiken i går
andra plats av tjejerna på spring sak :D
satsade på 5-6 plats men blev ganska förvånad att man kom på andra :o
planerat hela veckan + helg igentligen brukar jag ta dagen som den kommer
och ha chill men denna vecka ska vara speciell har jag bestämmt iggar allt
negativt och ser glad ut och smilear sönder lärarna,
ehm tyska läxa skit enkel :D matte läxa för att klassens diagnos inte var
så bra och ja vi behöver läxor så matte läxa sen ska jag ta hem engelskan och jobba
lite där n_n happ det är väll bara att jobba på dåe..
ska sova sen då efter jag har fixat lite saker til bloggen tycker att jag kanske ska
ändra på min header lite grann :o ändrade mig med val av bild så ah
men vi hörs senare elr något xoxo / you'r master



Kommentarer
Postat av: JESSOO :D

sv; AAAAW VAD GULLIGT DU ÄR! :D



äh, du får stalka mig hur mkt du vill c:

2011-09-06 @ 21:05:05
URL: http://yesicahansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0