Men tja!

man älskar inte killen för att han är snygg,
han är snygg för att man älskar han.

godmorgon godmorgon!
eller ja klockan är ju 4a men endå.
när jag vakna i morse hade jag förjävligt ont
i huvudet och nacken så jag ville bara lägga
mig och dö lite :) men ah nu mår jag lite bättre
och passar på att blogga lite medans humöret 
är uppe, jag har frågat Amanda om hon kan fixa 
osv med min blogg , sätta in lösen m.m. 
så ja , det kommer väll i helgen hoppas man..
då om ni har mig på faceboook , eller instagram,bdb 
eller mitt nummer så kan ni ju bara fråga efter 
lösenordet , Adela kristina svärd @ facebook 
så kontakta mej! :) för jag vill verkligen inte
förlora läsare! :c men nu lämnar vi det.
för nu ska jag kolla på djungelns drottning och
ha mysigt....själv <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0