så fucking trött!..men glad.

gryyyym dag, först var jag och Hoda på stan och gick runt i typ 100 år och leta efter en tröjja till mig tillslut hitta jag min älskling. Kosta typ 150 nånstanns lägger upp massa bilder sen när jag kan (bloggar från mobilen) iaf jag och Hoda hade iaf jättemysigt vi gick på café satt i statsparken och chilla osv. Sen tog jag kontakt med mina babyboys..hehe ehm några killkompisar så vi drog typ till nyby och hade kul,allt känns så fkn bra just nu! Men när jag tog av mina skor när jag kom hem så rann det blod,inte umdra på att jag har haft ont rftersom mina skor är nya så skaver dom in sjukt mycket , Aj! sen så var jag sjuukt trött idag har inte sovit så mycket som jag igentligen behöver men det är lungt (: men just nu kollar jag på "hercules" haha älskar "hercules" srsly en av dom bästa barnfilmerna! :D ska fortsätta med mitt nu och lägga upp bilderna från stan imorgon när jag kan ha min vanliga datorrr.. :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0