U MAD BRO?

PROOBLEM MED ATT SOVA HUUUUH? JAAAAAA HEERRRRRRREEEGUD JAAAA ;___;
åhgud. har inte somnat än för det går ju inte! kommer vara världens tröttaste chey imorgon :c okej nu ska jag gå och dricka cola,joice och....mjölk euw men hört att man blir trött av det elr något..johmen visst brb.gjorde varmoboy ist för er information,hoppas jag blir trött nu..Imorgon ska jag gå upp klockan 5.50 och fixa mig , kläpåmig osv sen ringa Amanda...antar att jag får möta henne vid skolan EFTERSOOOM HON HAR BÖRJAR I VONBAHHHRRSSS WIIIEH. så ah. vet att hon läser dethär och jag tycker hon ska blogga lite mera osv. För nu när jag är pro på att blogga och bloggar ofta känns det som att hon är vääääldigt dålig...men det kanske bara är jag som överdriver med inlägg? ;) ohjuste glömmt läsa Hodas blogg..brb. så ja (: men ah. Jag funderar ganska mycket innan jag går och lägger mig och jag hade säkert känat miljoner om jag skrev ner dom men nej jag är för lat >.> åh nu kom prins och hoppade upp i mitt knä awww.. han gillar att va i min armhåla och under mina tuttar.... va? ._. nejeee inget. men iaf mitt hus är fett läskigt o.o idag kom pappa in i mitt rum och bah "har du vart på vinden?" jag "neej" pappa " joo du måste vart på vinden!" jag "nej vadårå" pappa "jag skulle upp och bygga där som vanligt och sen närnjag kom upp så var alla böcker utspridda på golvet" feeeeettt läskigt alltså och den enda som brukar va på vinden är min pappa för han renoverar o typ bygger mamma går aldrig dit mina syskon är för svaga för att få upp luckan och det var inte jag eftersom jag skulle aldrig en våga gå upp dit :$ ajah det var sjuuukt läskigt iaf. :o men nu ska jag dricka upp min oboy och sova puss och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0