19

hej hej kunde inte blogga igår av olika skäl men det gör väll inge?
idag vare toppen dag i skolan , efter skolan gick jag o Sofia o köpte ben N jerrys
för jag blev as sugen på det när fröken stod o prata om det ,
sen gick jag från ica till norra årsta i typ snöstorm o va hemma
hos min mormor och bada å åt glass då ^^
I morgon har jag sovmorgon för jag är ledig från skolan o sen
kommer en släkting o farmor te o hemtar mej sen ska jag o
farmor sova där o vara hundvakt till 3 små bebisälsklingsnuttisar
och jag är till 99.9 % säker på
att min lilla findusbebisälsklingsötnossnuttispussgurka ska vara där
han är som mitt barn ^^
aja då kommer NOG massa bilder. men ja ,
nu sitter man med en electrisk filt och ska kolla på det okända elr wildkids , något sånnt men vi hörs kanske i morgon då puuuuuuuuuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0