<3

aw fått många kommentarer på frågestunden , så nu fortsätter jag
för jag vill inte att folk läser min blogg bara för att dem är med i
berättelsen det är darför jag gör pauser osv så folk blir mer spända :)
jag hade mens idag så jag kunde inte vara med på simmningen , 
jag hade väntat i en fucking månad på simmningen :''C
ajaaah , har värsta PMS ett
just nú så jag ska bara sitta vid datorn äta en massa kakor
och lyssna på Justin :> meeeen nu ska jag skriva berättelsen.
men jag ska berätta lite om dagen jag fick vara biljett utdelare på 
fyris sen när vi kom tillbaks så låg det 8 pers på 2 fatboysar 
nej vaddå trångt? haha jag låg nästan på Hugo, och halvsov
stackarn ;* sen fick hela klassen kolla på film och 
käka godis :) idag var jag glad men man vet ju aldrig vad jag är på
för humör i morgon , aja sen gick jag till Hoda vi snackade osv osv
i morgon har jag och Hoda lite saker planerade , hah ibland älskar 
jag mitt liv, slår vad om att jag kommer ta tillbaks det imorrn elr nå.
dessutom så ska pappa fixa mitt rum oh fyfan jag känner mig som världens
bortskämmdaste tjej när pappa berättade hur det skulle bli, men nu
ska jag skriva berättelsen  pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0