30.alla hjärtans dag? hah inlägget blev fail.

firar ni alla hjärtans dag?
jag menar är det inte då man ska vara med sina "nära och kära"
och kanske äta middag med killen man gillar?
nä jag har aldrig varit speciellt romantisk av mej
om nån försöker vara lite "romantisk" men en blomma / halsband
osv tycker jag bara är ehm en jobbig situation . 
men jag faller lätt för typ ett fint sms eller ett gulligt leende kan 
få mitt hjärta att slå volter :*)
(orkar inte änns bry mej om stavningen just nu så va tysta nu)
ehm ja, tänkte gå igenom hela mitt kärleks liv från början 
den 14-feb , och typ börja om på nytt igen , det kan göra mej gott! :) 
och typ bara prata ut om just det killar o sånnt skit. 
men kommer nog inte blogga så mycket mer idag ! kanske säger 
godnatt eller så sen men vi får se ;* kyyyysss ! :3 


 

Kommentarer
Postat av: Felicia

SV:

Hej!

ja du får ta bild på min blogg !

lite sent svar pågrund av att jag har varit på semester .

Kram:)

2012-02-05 @ 18:33:09
URL: http://diza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0