37. Min kärleek aha ,

Shuuuulululuuuu.
Känner mej som en rysk maffia boss just nu , har typ 1000 onda planer med Hoda (; kul dag i skolan idag antar jag känner att jag kommer få MVG+++ i svenska :**
Sen hände lite saker o jag blev förbannad och kommer vara det ett tag nu,jag känner ju mig själv jag vet hur jag kan bli.På gympan så åkte jag , Hoda och Monte lite sen kommer en tjej på typ fem år och jagar oss as länge haha ,Efter skolan stannade jag o Hoda iaf ett litet tag o spelade fotbollspelet med några från MIN klass <3 sen gick vi hem till Hoda och pratade åt kladdkaka från igår o kollade på tv osv :) tystnaden som uppstår när någon inte vet vilka/vem maskinen är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0