38.öppna klappar hos Mange

Min lillebrorsa blev sur på mej i morse för att jag störde han när han spela och det han kunde komma på att säga till mig var "jag önskar ifall du nån gång skulle spela fotboll så skulle du aldrig få lägga en straff" haha synd om mig då ;** men ja kul skoldag typ chill hela dagen håltimme o grejjer , sen var man hemma hos Hoda ritade lite och det vanliga ja,satt o kluddra lite ser ni vilka det ska föreställa ? X) aja imorgon bioo antar jag :)) ikväll ska jag se alien in the attic ko ihåg det Adela.Den är feta brasa jöeh' typ längtar lite till den28 då ska alla 6or till fyrishov o simma upp inte så kul för jag simmar som en giraff,o då kommer folk skratta men jag kan iaf simma,ah men sen så har vi världens bästa fröken så då ska klassen typ bara äta godis och tat lungt efter det så ah chiiiilllllish :)
Men ja trevligt , nördar wordfeud bara då ni vet Adda @AdelaSvärd
Chaaaaaao! ;**

-tog bort bilden den blev ful >.<-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0