40. :)

as bra o skit lång daag igår ni anar inte.
först efterskolan stannade jag och Hoda lite med Alice
och tog lite kort.Efter det träffade vi Julia och Clara på
bussen vi satt och pratade lite,Sen gick jag och Hoda
till Icarå och köpte saker till bion och sen till Hodas persiska
där var även Poyan och några främlingar x)
sen gick vi runt lite på stan och väntade på Sullie.
vi ringde han typ 3 gånger ? ;*
men tillslut så kom han och då gick vi och fixade biljetter
till "en gång i phuket" istället för det fanns inte några
kvar till mästerkatten , aja vi drev runt lite på stan
gick in på "JamJam" - gå inte in där btw!
han bah : "ni har inga pengar gå och köp på ica ist"
Wtf?! bra sätt att skaffa kunder dude.
aja vi gick iaf och kollade på filmen den var okej, trodde den
skulle vara bättre.Men helt okej! sen efter filmen
så gick vi förbi JamJam med typ sammanlagt 400 kronor?
och viftade utanför, så vi har inte pengar HUH?
sen tog jag och Hoda en buss , och sullie en buss.
och jag åkte hem till Alfred&Ilon våra gammla grannar och träffade Ella
min mamma och pappa var där , Amanda är typ grannar med
dem också så jag gick till henne och vi chillde och gick till ica
sen gick jag tillbaks till Alfred&Ilon och somnade i deras soffa efter
man har kört en fifa match,det var ansträngade.
áh men iaf jag somnade pappa väckte mig 1.15
och vi tog världens coolaste taxi hem!
den var as stor och mörk och sen fanns det typ blåa stjärnor
i taket , det var som en bio , haha.
aja vi kanske kom hem 1.30 på natten dårå.
och sen gick jag och la mig och vaknade nyss typ :)
laddar upp några bilder när jag har några för Hoda har alla på
sin kamera. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0