50,

har faktiskt fått 3 kort idag , ett av mamma , ett av Hoda
och ett av en kille :) <3 eftersom det är alla hjärtans så
är det ju fritt fram att säga "jag älskar dig" till den du
tycker om och det har jag gjort så nu slipper jag göra
det igen på ett år :* idag skulle jag visst prata om mitt
kärleksliv eller va fasiken de va, men det orkar jag inte
nu. Jag har panik ångest för uppsimmningen den 28.
daaamp,eftersom jag ínte simmar så bra på rygg.
meen ja , det löser sig, dagen? vanlig dag jag trängde
ner mej bland dom andra i fatboysarna^^
och vi hade typ vikarie i alla ämnen , skulle har biologiprov
också först blev vår lärare sjuk , sen hade vi ingen vikare
sen fick vi en vikarie och sen gick strömmen asså det
är någon som inte vill att vi ska göra det där provet >.<
haha <3 men ja,tack mami och ni andra. har fått en massa kramar
osv. idag oxå det är ju det bästa med denhära dagen. men
bloggar sen puss")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0