62. tillbaks! :*

heeej bloggen , igår åkte jag och min syrra till min
mormor i årsta och hade det mysigt , med sushi ,
melodifestevalen, färga håret , påtal om mellodifestevalen
så har jag damp min älskade Mattias skulle vinna inte
en jävla solarium-gubbe bloev fett sur.
aja innan vi åkte hem skulle pappa förbi in på
ica och då såg jag en kille i skolan och fick skrika åt
brorshan att ducka (så att inte killen skulle se oss.)
, men han bah juckaa?! och skämmde ut mig totalt
nu är jag iaf hemma och ska kanske vara med martin sen då
men vi hörs!

Kommentarer
Postat av: hoda

gud vad tråkigt att du inte kan komma och åka till fyris

2012-02-19 @ 20:52:12
URL: http://rosablocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0