80.

var på stan idag med Hoda jag var på stan i typ 10 timmar XD
hittadë en ass snygg bikini typ lite kär i den :3
på new yourker såååhääär fin. men pallar inte ta kort o grejjer nu
har precis lagt mig ner osv ;*
men ja , vi gick runt sen när Hoda skulle åka om en timme fick hon panik
för att hon inte hade hittat en baddräkt än ^^
men sen gjorde hon det , hahah jag lånade 150:- av henne som jag är skyldig
nu ^^ oups , sen typ köpte vi lyckokakor och chillade i musikenshus :3
och självklart gick vi till hugos också ;*
hahaha stängde av min mobile i en halvtimma och såg att jag hade fått
8 sms assååå får sms 24/7 C: trevlans!
men ja , nu ska jag spela lite chaoo ! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

140 faktiskt ;*

2012-02-23 @ 22:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0