82. jag o Hoda börjar på en ny historia wiiiieee!

obs:komihåg att denhär inte kommer vara realistisk!
och det är typ snart sommar och ganska varmt ute

Det var fredag äntligen helg tänkte jag , men då tog mia (lärare) upp något
-ja , jag tänkte att hela klassen + andra klassen 6b kunde åka till fjällnora och hyra
stugor eftersom vi inte tyvärr kan åka till museet nästa vecka , vad tycker ni?
hela klassen såg possetiva ut av idén , *alice räcker upp handen*
-hur länge ska vi vara i stugan då?
-jo jag tänkte hyra 5 stycken stugor och vi åker på tisdag så vi kommer vara där
i tre dagar men ni måste självklart fråga era föräldrar och ta med er badkläder
lite pengar och det ni tycker är nödvändigt , jag vill ha en lapp med era föräldrars
underskrift på måndag , ojj vad tiden gick fort nu slutar ni,trevlig helg ,
-trevlig helg! säger alla i mun och plockar ihop matte böckerna och går till skåpen.
Evelina från andra klassen kommer fram till mig ,
-Hej , fick ni också reda på detdär med fjällnora?
-Hej , *kram* ja visst ska det bli kul?
-Ja, hoppas vi kommer i samma grupp, säger hon och går till sofia och Alice.
-jag tror mia kommer mejla oss på söndag om vilka grupper alla ska va i , säger Hoda
-va? säger jag och rycker till ,                                                                                                           
-vad står du och fantiserar om då ? säger Hoda lurigt ,
-inge ehehehehe. vad sa du ? säger jag och börjar att sätta på mig en kofta ,
-inge jag tar det sen , säger hon
-okej , vad ska du göra i helgen då?
-ehm,ingenting men kolla inte bakåt okej , vad du än gör kolla..
-vaaa? säger jag och vänder mig snabbt om och får se han komma emot mig,



så nu får Hoda fortsätta :)

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Den är jätte bra =)

2012-02-24 @ 09:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0