83.dom frågar: varför krigar du för honom? det kommer ändå aldrig funka mellan er. jag svarar: varför lever du? du kommer ändå dö.

hade världens bästa dröm!
blev så jäkla besviken när jag vakna och märkte att den
inte var på riktigt.Jag är iaf skit nervös för i morgon för jag
har inget att ha på mig.Hahah typiskt mej,jag väntar också
på att Hoda ska göra del 2 , kollar på hotel gyllende knorren
haha , ska typ duscha snart och ikväll är det wildkids som gäller.
ohjuste såg snakes on the plane igår kväll as bra film men euw euw euw
det var en tjej o en kille som typ hade sex på flygplanets toalett sen kom
en orm genom ventilen o bet killen och sen tjejen så att dom blev helt blåa
och ruttna sen skulle en annan kille på toaletten så han bröt upp dörren
och fick de nakna ruttna paret över sig jag bah euuuuuw :3 men den
var fett bra och jag rekomenderar dendär filmen ! :)
Ojj nu börjar visst chuck och jag ska kolla BARA FÖR HODAS SKULL! ;D
puuuuuuuuuuuuuss!


Kommentarer
Postat av: hoda

;* Den är faktist jätte bra

2012-02-24 @ 13:04:13
URL: http://rosablocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0