fortsättning på morgonen ,

-ja det är Hoda , vem är det?.
-Hej hoda det Adela .
-HEJ adela sa jag men en  glad röst.
-Jo ang stan vilka kommer?
-Jag vet inte jag kan fixa tjejerna och du killarna men jag har redan frågat Suleiman och soffan så det är bara Alice kvar asså om du vill komma.
-Ja sa så klart jag fixar killarna som vanligt ´sa Adela med en liten hängig röst.
-Jag skulle haft gjort det men ingen av dem skulle komma om jag hade frågat de alla är ju idioter.
-HAHA ja du har rätt föresten fick du fjällnora alltså?
-JA jag fick efter en timmes skrikande på mamma dd?
-JA jag fick men du vi ses på stan vid klockan sex okej?frågade adela.
-JA men kolla först om det går för de andra föresten hur mkt är klockan?
-Klockan är fem , vad ska vi göra på stan?frågade Adela.
-Det vanliga kolla kläder m.m gå på hugos café ofc.
-Okej men chi jag måste dra och ringa de andra killarna okej ?
-Ja okej Toff puss puss tack tack hej hej (det är något jag brukar säga).jag la på .
Jag sprang in i duchen . och började sjunga . Ah ah love you like a love song baby osv osv.jag gick ut ur duchen med handuken valde några kläder.hmm kläderna får inte säga omg jag ska gå ut för första gången!!! och inte heller vi ska gå ut och shoppa !KBRYYYYYYYYYYYYY! hmm jag hittade ett par jens och en polotröja.
-Mamma jag åker till stan okej?!! sa jag.
-Ja okej men var hemma vid åtta.
-Ja råå.jag kamade mitt hår så snabbt som möjligt och satte på mig lite smink för ovanlighetens skull.satte på mobilen och började messa Adela:
*Vilka kommer?*
__________________
*jo Suli Alice soffan jag du, och AntonJ alla andra var upptagna*
*kej bra vi ses vid ur o penn klockan 6*
Alla träffades vid ur o penn och hade det trevligt , åt på hugoscafé osv osv.
runt klockan 7.30 var det bara jag , Sofia och Sullie kvar ,
-jag måste noh gå ehehe , sa jag och lämnade Sofia och Sullie på Hugos,
senare samma kväll fick jag ett sms av sofia
*OMG!!* jag log lite hånfullt och tänkte efter och skickade ett till sms
*kysstes ni ;)* det tog ett tag tills man fick ett svar ,
*nej sullie halkade och bröt foten , men min mobil kommer ladda ur nu så
vi kan inte messa hejdå*
-oh shitt ,sa jag tyst för mig själv och satt mig ner för att kolla mejlen
yes 1 mejl , det stod såhär *Hej , nu har jag delat in er i 5 olika grupper
och den grupp du kommer vara med i är , -Hoda , -Sofia  ,- Anton
-Emma , -Evelina , -Poyan , -Roman , -Alice , -Witsawa , - Adela 
-Sullie, Obs: ni kommer ha stuga nummer 3 och den kommer vara en 
bit längre bort från dom andra men alla stugor har samma strand det 
är bara det att ni får gå lite längre till stranden då än dom andra.*
bästa gruppen tänker jag ochställer míg i duschen och sätter på radion ,
när jag kommer ut går 
jag och lägger mig i sängen för att sova , sammtidigt  hos Hoda så ska 
hon också precis gå och lägga sig när hon får ett sms av Anton.
*Hej Hoda,ville bara säga att  ,jo vi bråkar ganska ofta eller det är mer du , men ja vi kommer ju vara i samma stuga nu och om vi kan göra så att försöka ta ner på bråkandet annars blir det så mycket jobbigare i stugan än vad det redan komm att bli ,Jag ville bara säga det.*
efter en halvtimmas tänkande.
*Vet inte men vad menare du med att det kommer bli stökigt?*
*men alla vet ju att Roman och Poyan är som katt och mus , det kommer aldrig att funka jag undrar hur eran fröken tänkte igentligen.*
*Ser du det här är felet på dig du måste alltid , du är bara för mycket dra åt helvete. och radera mitt nr var fick du ens det ifrån!?*
*En person bara * Tänkte en stund sedan komm jag på , vem har mitt nummer och hans  nummer och skulle kunna ge bort mitt nr bara så där...
*RIIIIIIIIING rrrrrrrrrrring*
-Hallå det är Adela vem är det?
-Hej adela det är hoda .
-HEEEEEEEEJ hoda vad är det?
-Nej inget ,ELLER jo det var inte så att du gav mitt nummer till någon som kanske....JO JUST DET ANTON?!eller?
-Ursäkta ,´..Hehe vad är det du pratar om?
-Du vet nog men varför gjorde du det ?
-Men jag gav honom det för att jag behövde låna hans telefon och sedan sparade han väll det .
-Jaha okej men vi ses gmn puss och kram hejdå.
-HEJ DÅ ;D
Jag gick till datan och började starta den det tog en timme ungefär. när jag sedan kollade min mobil och såg att Adela hade messat.
 *Har du packat än?*
*HAHAHA ja såklart* oh nej det har jag inte bäst jag gör det jag tog upp min hello kitty väska den var alldeles ny jag packade ner shampo,kamm,balsam,borste,Fem plagg,en baddräkt ,en bikini,en sprey balsam ,ett par flipflops,ett par extra skor m.m .Som vanligt överdrev jag men endå fattades det något .vad var nu igen .Just det ja ächs strunt samma.
det var natt halv ett faktist bäst jag lägger mig inte för att jag har något att göra men ändå.
____________________________________________________________________________________________
                                                 NY DAG                                                                                                    
-God morgon sömntuta.
-ZZZzzZZZzz vahh vem skikar med ögonen men vad.
-VAAD FAAN GÖR DU JÄVLA IDIOT VEM SLÄPPTE IN DIG?!Vänta vänta maaa!jag han inte prata klart.
-Shhhhh var tyst du behöver inte roppa på din mámma sa hon sarkastiskt.Han hann inte säga något mer innan jag sprang till bordet och tog fram min mobil och min tyngsta bok.
-Om du tar ETT enda steg till kommer jag slå dig med min bok och sedan skicka kortet på dig som jag tog på när du var en bebis och kramade din nalle och du var naken.
-Men ta det lungt varför gör du en sån stor grej av det här kom och ge mig en kram,sa Lucia , 
Lucia är Hodas (nu är det Adela) halv syster hon har bott på phsyk i hela sitt liv sen hon mördade en 
fem 2 åring i sandlådan , och nu så har hon äntligen släppts ut,
-jag ska börja i din klass och följa med på resan , jag bor i stuga 5 sa hon 
och bredde ut ett stort leende ,  Hoda backar långsammt mot dörren och rycker i handtaget,
-låst. säger Lucia och går mot fönstret,
-Jag vill att du presenterar mig för dina vänner , jag har ju aldrig haft några vänner säger
hon och kollar ut genom fönstret.
-Ge mig nyckeln Lucia , du mår inte bra..vi kan prata om saken du kan få
ett större rum på phsyket,
-Jag ska tillbaks dit jag är bara här på prov ett tag i ca 3 veckor ska jag försöka
leva med ehm , "normala" männsikor och se hur det går,
-okejdå , men rör inte mina vä..
-lita på mig säger Lucia och ler.
hemma hos mig (Adela) klockan är 8.a och jag känner mig väldigt morgonpigg
för ovanlighetens skull jag skuttar upp i min rosa pyamas och går in i köket
-Godmorgonn! säger jag och häller upp ett stort glas appelsinjoice.
-Hej stumpan , Emma ringde dig i går natt.
-Va? säger jag och brer en macka,
-Ja hon ringde till hemtelefonen , hon hade typ råkat radera ditt nummer
så hon ringde hit , du kanske borde ringa upp.
-VARFÖR SA NI INGET? det kanske var vikigt , åh -.- säger jag och känner att
dagen förstördes lite , jag ringer upp emma "tuut tuut , tree its a magic nummber
yes it is a magic nummber tuut tuut "
-Hej det är Emma ,
-Hej det är jag , du ringde i går kväll var det något du ville?
-va ? jag har inte ringt dig ? säger hon och låter faktiskt ganska förvånad.
-men det var nån som ringde mig i går kväll och sa att den ville prata med mig.
-ja inte var det jag iaf , säger hon.
-nehepp , aja vi ses i morgon i skolan hejdå !
-hejdå!
hm vem fasiken ringer mig mitt i natten tänkte jag för mig själv.
-vad ville hon ? frågar mamma och lyfter blicken från tidningen.
-Hon undrade bara ifall jag skulle ha bikini eller baddräkt ,
-okej.
jag tar mackan och jocien och sätter mig vid data och kollar in fb hm..alice
har gjort ett status uppdate i sin wall : Alice have going from singel to in a relation.
måste smsa och fråga tänker jag och tar upp mobilen, men jag han inte innan hoda ringde mig.
-Hallo, det är Adela.
-He hej adela vi måste ses .
-Okej vi ses på stan vid tolv det är rätt tidigt nu hoda.
-Nej jag måste prata nu vi ses på stan klockan elva om det går alltså?
-Ja okej men varför så brottom?
-Du får se senare jag måste gå ses senare chi hejdå.
-Hej då.
Undra vad det handlade om men ajah.Samtidigt hos hoda.
-Maammma!!!!skrek jag.
-Vad håller du på med är du sjuk i huvudet eller?
-Nej men det är du.
-VAD ÄR DET GUMMAN öppna dörren ,sa mamma.
-Dörren är låst mamma Lucia är här.
-Tror du att jag är dumm eller jag vet att du smet du har gjort det förut sa jag medans jag började ta på mig mina kläder.Mamma låste upp dörren.
-Lucia gå ut du är inte frisk än , det var bara en månad kvar innan du skulle bli frisk komm så ringer vi till dårhuset (eller vad det heter).
jag gav mammma min mobil och mammma ringde till dårhuset.
-de kommer och hemtar dig när som helst nu Lucia .
-Mamma jag åker till stan och jag ska möta Adela där.
-Du kan gå när Lucia har åkt.
*PPPPPPPLING*
mamma gick för att öppna dörren och vips så var allt fast jag var tvungen att prata med adela så jag kamade mitt hår och tog första bussen till stan. Vi skulle ses på Ur&Penn som vanligt .*pling, long lang*
lät det när jag gick genom dörren.
-Hej adela sa jag
-HEJ varför hade du så brotom?
-Jag förklarar när vi är på fiket ska vi gå dit?
-sure,sa Adela.
 ___VÄL FRAMME VID FIKET_____

-HI i want a .. vad heter det?jo I want that muffin how much is it?
-Hello it costs 37 kr but you're my friend so 29kr.
-Thx, sa jag och gav han pengarna.
-Yes i want the same as she , sa adela.
-Thats 37 kr, sa han.
sedan gick vi och satt oss.
-Jag fattar inte varför jag aldrig billigare.
-Nej inte jag heller sa jag.
-Det kanske är för varje gång som du är här har du olika hår färger men ajah.
-Varför var det så brotom?Ohnej!!!!Är det för attdu är kär i killen alice är tsm med??
-Nej haha det är för att jag kanske ska få åka med mamma till iran i sommar och
mamma undrade ifall jag ville ta med en kompis så jag frågar dig nu ?
-jaa självklart om jag får förståss !
jag gick och beställde en coola och gick tillbaks ,
-vet du vem som Alice är tillsammans med ?
-nej , smsa och fråga? sa hoda spännt ,
jag skickade iväg ett sms *hej Alice , vem är du tsm med?*
efter att vi hade ätit upp så gick vi runt på stan lite tills klockan 3 då jag var
tvungen att gå hem ,
-vi ses i morgon i skolan , och på tisdag så åker vi!! sa Hoda och kramade mig ,
-jaa ,, fett kul det kommer bli sa jag och kramades tillbaks och började
gå mot bussen när jag kom hem fick jag ett sms av Alice där det stog
*AntonJ <3* åh ehm jahapp tänkte jag och skickade iväg ett *va kul!*
________________________
nästa dag i skolan
________________________
-Godmorgon! säger fröken högt till klassen
och klassen mummlar tillbaks lite tyst "goehmörhgn"
efter första lektionen var det lunch och då hade man fått i uppdrag
att sitta vid dem man ska bo tillsammans med jag och Emma sprang
ner till maten och paxade det bästa bordet vi började prata om
killarna som skulle bo i samma stuga och varför vi just fick
dem Emma var mest sur för att hon tyckte att alla var så fula
själv så satt man mest och lyssna efter det kom killarna
och sist Alice , Hoda,Evelina och Sofia , Det blev ganska skummt och
tyst när Alice och Anton satt brevid varandra och hållde handen
så för att lätta stämmningen sa poyan
-såååå , Adela snygg tröjja ehe !
man såg att han sa det bara för att och man såg på hanns ansikts uttryck
att han behövde hjälp med att lätta upp stämmningen , så då sa Hoda
-jaa , den är jätte fin är den ny?
-ehm ja , från gina tack tack.
sen började alla små prata lite om vad som skulle hända i morgon
och bara för att göra den lilla pinsamma stämmningen ännu pinsammare
så började Anton och Alice kyssas.
-åh perfekt sa Emma och drog mig i armen och vi gick ut ur matsalen ,
alla andra satt kvar och försökte låstas som ingenting.
-Okej kul att du var tvungen att göra stämmningen värre en var den redan var Anton J sa jag och tog min tallrik och gav Soffan en blick som sa "Kom jag vill inte gå ensam härifrån" men hon satt kvar som om ingenting.Nehe då drar jag själv tänkte jag och gick.Jag gick sakta till Biblan och satte mig ner på en fatrboy och kollade på när Ardan vs Amir körde schak.De spelade sämst så jag gick och kollade ¨.
-Heeeeeej sa jag med ett stort låtsas smile så att ingen skulle fråga vad som hade hänt,även om jag visste att det inte skulle haft gjort det.
-mrhj,sa båda.Jahap kul tänkte jag men gav inte upp.
-VEEM LEDER?
-Jag sa Ardan .Då kom Witen.
-Hej amir ,ska vi dra till internet café senare och köpa några redbulls?
-Ja ´, utan en ny minn.
-Vad är det med honom frågade jag witen.
-Vet inte sa han och gick vidare till Kim vid datan .Själv stog jag där med två killar som var helt inne i shcaket.jag gick Hanna och frågade om hon visste var Adela var .Hon visste tydligen inte det så jag gick upp.
Vi skulle ändå börja om tre minuter sakta kom det fler personer upp snart var alla sexorna samlade utanför vårt klassrum.och så komm Mia Vi skulle ha Djur tolvan vi disskuterade Hönns osv sedan hade vi eller några B-språk men inte jag .så som vanligt väntade jag på att mina vänner skulle sluta.
-Hej då tjejer jag väntar på er här ok?Så ses vi sen när noi slutat?
-Ok tack gmn sa Adela och kramade mig.
-HEJDÅ sa jag för sista gången och öppnade mitt skåp lika bra att jag utnyttjar tiden här tänkte jag och tog ut mina SO saker.Tiden gick fort.
-Hej adela tar du bussen eller?
-Ja men jag tar den som går vid ferlins sa Hon med ett stort smile.Jag visste vad det betyde hon skulle stanna hos mig tills hennes mamma hade slutat .Bra. då hade jag något att göra på eftermidagen.Vi väntade två minuter på att 6b skulle sluta men sedan kom de. Vi drog hem sån tur att Hugo Poyan Witen Anton alltid måste ta samma väg som jag och adela .vi pratade och hade Snöbolls krig jag blev riktigt arg när Poyan kastade en snöboll i min tröja så jag kastede en i hans ansikte och samma med Anton fast utan andledning då.
_____väl hema hos mig_____

-Okej , ska du ta bussen eller?
-EH nej mamma kommer ändå att hämta mig vid fyra.
-Ja vi säger så jag och började fixa mellanmål till oss.När jag fick ett medelande av Anton J.*Plinnn*
*Du vi borde vara vänner eller hur särskilt nu när jag är ihop med din bästis*
*Det finns ingen lag på det ,jag bryr mig faktist inte om dig , och RADERA MITT NUMMER -.-'*
-Vem var det?
-Ächs ingen speciell.
-Okej men du vad tycker du igentligen?
-Ja inget det finns inget bra med det , sa jag.
-HAHAH nej jag menar att vi ska åka imorgon.
-Jaha  jo jag tycker att det kommer bli kaos.
-Jaha vrf ?
-Jag vet inte .*PLIING* ett nytt medelande från anton det stog *men hoda skärp dig*(Adelaigen)
hon blev arg och smällde mobilen på bordet ,
-vad är det ? sa jag och glodde på Hoda och drack lite jocie ,
(känner att jag alltid dricker upp dems äppeljoice)
-Assåå...jag blir så sur Anton håller på att smsa mig hela tiden och är dryg.
-jag kan prata med han sen bry dig inte om han okej ?
-okej sa hon ,
"im Not a Whore , im Not a whore but i like to do it"
-hah dag tror din mamma ringer säger hon och dricker den sista joicen,
-Heeej mamma!
-hej du kan gå till parkeringen om 5 min!
-okej hejdå!
-hejdå!
-jag måste gå men vi ses i morgon , då ska det baaadaaas !
-jaaá hejdååå!
-hejdå *kram*
jag gick ut och satt mig i bilen
____________
nästa dag
____________
- ja klassen vi tar bussen tillsammans med 6b och när vi kommer fram
så sammlar ni er i era rupper och går till stugan,
bra då går vi till bussen , alla kom precis när bussen kom jag var precis som killarna
och sprang ner för att ta platsen längst bak i bussen men kom lagomt för att precis
missa den , kom du kan sitta här sa Alice.
-Ja okej ,men hon han inte sätta sig innan .
-HEEEEEJ ,Adela skulle inte du sätta dig bredvid mig eller?frågade jag.(hoda)
-Jo juste jag hade redan sagt att jag skulle sätta mig.
-Men det behövs inte , jag kan ....Sätta mig bredvid Soffan och Witen.
-Okej sa Adela med ett tack så mycket nu behöver jag inte göra Alice besviken leende.
jag nickade.
-HEJ är det okej om jag sätter mig här eller?
-Ja varför inte, sa Soffan.
-Ja okej sa witen medans han spelade sitt spel.
-Hej kan jag sätta mig här Witen? frågade Poyan.
-MHM okej . snart satt hela gruppen längst bak i bussen.
-Okej någon som är med på sanning eller konikvens ,frågade roman.
-JA ,men bara om sofia är med ,sa jag.
-Okej sa roman och kollade på Sofia.
-MM,,okej då sa hon med ett stort smile.
-Men bara om ...Alice är med.
-M ja okej vem börjar?frågade Alice.
-Eller föresten jag kommer nog inte vara med sa jag och satte på mobilen och tog på mig hörlurarna.
-Okej, de andra började spela.Jag fick ett sms.
*SKA Inte du vara med?*det var ngn okänd men jag antog att det var ngn i bussen.
*Nej.orka dd?*
*Vet inte ,bara om du är med *
*Vem är du?*
*DET DU*
*jätte kul Poyan*
*hur visste duu? *
*jag är synsk*
*vaaa?*
*NEJ idiot!*
*okej*
*...men jag är med om du är med*
*okej*
-Jaag är med sa Poyan ,
och satt sig brevid Alice , Sofia , och Roman .
-jaaag med sa Hoda ,
-jag börjar fråga sa Roman ,
-Alice sanning eller konka?
-hmm...sanning ,
-ohh kyckling hörde man Emma i bakrunden ,
-okej Konka,
-struuuulaaaa med Antoooon! sa Roman och såg lite full i fan ut

(asså om man ser ut som om man har något på G)
-nee...
-JOOO, sa Sofia och Roman,
-men hon kanske inte vill sa Poyan,
men han fick en spark av Anton i smyyg ,
-...eller så kanske hon vill det , sa poyan
-en kyss isf sa hon och gjorde det ,
-okej min tur sa Alice , sanning / konka Poyan?
-vaah ? jaag ?
-nej en annan poyan , sa Hoda irriterat ,¨
-öhhm sanning ,
-okej , är du "kär" ?
-..jaehm
-Veeeeeeeeem? sa witen och vände sig om.
-ingen , ingen alls sa Poyan.
och utan att veta orde om det så var vi framme
våran grupp
(Evelina, Emma,Sullie,Witen,Poyan,Roman,AntonJ,Hoda,Alice,jag,Sofia)
(kanske glömmde nån men aja)
jag och Anton sprang fram till dörren och började rycka i handtaget,
-det är låst töntar , sa Emma,
-vem har nyckeln ? frågade Hoda,
-Jag , sa Evelina som kom efter oss men stugnyckeln i vädret,
och öppnade dörren,
-wwoooow sa jag och sprang fram till Sängen brevid fönstret och klättrade
upp Witen tog sängen under mig , mitt emot hade Hoda sin säng under henne
var Poyan , Anton tog också en säng under han var Emma , dom andra fick
ta extra sängar som man fällde ut , det blev Witen mallig för att han fick
en vånings säng , Stugan var inte stor alls alla fick trängas , det var ett
rum som alla sov i ett fönster och ett annat rum som var lika liten som en toalett
som skulle kallas kök ,och ett utedass som man kunde byta om i eller ja gå på toa
Det första Witen och Poyan gjorde när dom kom till huset
förutom att paxxa sängarna då var att kolla skafferiet ,
-NOOOOOO! hörde man ett skrik från köket alla skyndade sig dit för att ta reda
på vad som hade hännt
-vad är det ?! skrek Hoda till Witen
-det finns bara nyttig mat , inget chips , godis eller redbull alls.
-åhh vem bryr sig sa Sofia och gick för att packa upp sina saker
-åhh..det är ett jätte fint väder ute , vilka vill bada ???
-jaag vill sa Sofia , Alice , Sullie , Anton , och Witen,Roman i munn.
-palla , sa Ewwe och Emma och satt sig ner med sina mobiler.
-jag kommer snart sa jag , jag ska bara packa upp.
-jag med sa Poyan.
De började packa upp.Adela skulle gå in på toa när.
-Du,väntar väll på mig va?sa adela.
-HA ,ja det gör jag sa Poyan och tog av sig byxerna(han hade badbyxor på sig).
-Bra ,sa adela med ett stort smile och låste dörren.Han chekade sin mobil om han hade fått ett medd.
-Så du är kär i Adela,sa emma.
-vaah.hehe neej,sa han.
-men snälla det är så uppenbart.sa hon och fortsatte hålla på med sin mobil.
-Mhm,sa Eve.Då öppnade Adela dörren.
-Ska vi dra eller?frågade adela.
-Ja okej a Poyan och kollade på hennes baddräkt.Hon smilade stort.De började gå.
-Vi tar den korta vägen ,sa adela.
-Ja sa han.
-Så ....
-Vad frågade adela.
-Ächs det var inget.
-Jo men säg!sa Adela.
-Sisten dit!sa han och började springa .
-Fuskare sa Adela och började springa .men inte snabbt eftersom att hon var snabbare än honom.
-Hahaha sist sa han och förstorade ögonen tio ggr större.Adela sprang och kastade in honom i vattnet utan flit.
-OMG frölåt sa hon och asg.
-HAHHA det gör inget sa han.
-Jala komm vi simmar bort till de andra sa Han.de var på ett träö typ men ajah de började simma dit.
Adela simmade förbi honom .
-Vänta på mig sa han.
-Kom igen sa hon och de var framme.SSPLACH*
-det var Anton j han hade hoppat från hopptornet .
-Vafan gör du Anton skrek Poyan .
samtidigt längre bort i kiosken jag och Soffan gick för att hyra en trampbåt.femtiospen per timme.
-Bra att vi hittade er sa Sullie och skrattade.Han hade Witsawa bakom honom.Sulli kollade på witen och han sa:
-Vi undrade om jah,vi två kunde få vara med ?eller.sa han.
-Ja så klart men isf får ni trampa sa Jag.
-Okej vi kan klara oss på det sa Witen.
-Bra jag ska hyra nu kej?sa Soffan.
-Ja men vänta jag ska bara köpa en redbull sa Witen.
-Ja okej köp en power king till mig oxå,jag betalar dig i stugan ,sa jag.
-OK ,sa han .
Borta vid trampbåtarna .
-Killar ni får trampa medans vi tjejer solar sa Sofan och började skratta.
-Hahah men nej jag och Suli kan trampa först sa jag sedan kan ni två göra det.
-MM okej sa witen .Vi började trampa.
-Är ni med på sanning eller konsikens ?frågade Soffan.
-Ja okej sa Sulli.Witen tvekade men sa tillslut okej ,så jag gav mig oxå.
-Sanning eller konikvens ...Sulli frågade witen.
-HMM konsikvens.
-Hmm..du ska krama Sofia ,..jag börjar snällt sa Sullie tyst.
Witen kramade Sofia nui var det hans tur
-okej , Sofia sanning / konka ?
-konka ,
-hmm..pussa Sullie på ett frivilligt ställe i ansiktet.
-HAHHA vaaa? skratta sofia ,
Hon lutade sig fram och pussade Sullie på näsan ,
-kan vi inte börja trampa tillbaks till dom andra frågade Hoda ,
-jo okej , sa Sofia och började trampa när dom kom tillbaks så såg dom
att dom andra från dom andra stugorna också var där ,
Anton stog och gjorde volter från trampolinen, medans några tjejer stod
under och kollade på ,
-äsch det där kan väll jag också göra sa jag som tidigare hade suttit och
solat på stranden med Elsa och några andra från min klass ,
jag klättrade upp för trampolinen , (typ 7:an i fyrishov)  och ställde mig
baklänges , "fan fan fan" tänkte jag och jag hörde några
under mig som sa , shiit hon tänker göra bakåt" jag tog satts och hoppade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0