wiiiieee!


bild från igår i bilen :3
kusinen är här just nu ! :* skooola imorrn !!!! :D
tycker att ni ska kommentera oftare! :)
ikväll är det wallander på 4:an klockan 21.00 wiiiiieee!
jag ska kolla iaf :**
lite småkär i den som spelar Pontus i wallander fast det är en hemlis:*
men ska väll fortsätta på historien nu , osv , jag kommer nog "bara" skriva
berättelsen 1 kanske 2gånger om dagen på vardagar på helger
kommer jag skriva oftare osv , men ja , hoppas att ni har haft en bra dag
jag vetinte jag kanske inte bloggar så långa inlägg som jag gjorde förr men
det är för att..ehm jag vet faktiskt inte men ja , har vääärsta huvudvärken
just nu och ska köra frågestund sen efter jag har skrivit historien då kan
ni fråga om allt från kärlek,men jag kommer nog inte svara på frågan
vem är du kär i men om ni skulle fråga det så får du ju iaf ett bra svar ! :)
du kan fråga om hårfärgerna jag har haft vart jag köpte dem osv osv
Ni kan fråga om första kyssen och hur skolan är och allt mellan himmel och
jord jag är en öppen människa , ja nu har ni fått en vink om grejjen
så nu ska jag lämna er och fortsätta på berättelsen ,
BTW:så kan ni ge mig tips om historien om din "karaktär" eller ja om du är med
i berättelsen kanske vill synas mer om ni vill ha mer kärlek , drama osv osv.
ja ni förstår , vi hörs snart hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0