borde igentligen ligga och sussa.

Borde igentligen sova nu men,men..
just nu så är det labyrint-vart tog kärleken vägen.
Som man lyssnar på.Ska nog gå och lägga
mej snart elr äre nån idé jag ska upp om
4:a timmar ju haha , va mycket skäll jag
kommer få av alla för att jag inte sover,
men det är inte mitt fel jag har försökt
i tre jäkla timmar men jag ska försöka igen snart
men det roliga är ju att jag blir fett hyper
när jag inte sovit på ett dygn typ full?
haha..Hoda vet...
Tur att Amanda också sitter uppe och
kuckelurar.Och inte bara jag som kommer se
hemsk ut i morgon :I men ah nu vill jag
bara säga puuuuuuuuuuuuuus<3 o
godnatt och vetni det ska börja en ny tjej i
den andra sexan hon är jätte snäll :D
och jaag ska presentera mej för henne
och inte skrämma henne så det är bäst att
jag sover nu puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0