Boy,why dont you love me ?

Why dont you love me Tell me baby, why dont you love me when i make me so damn esay to love? - Beyonce

HAH,idag kallade en kille i min skola
kallade mej för jävla blatte , jag bah jahapp:)...
Aja , bloggade lite mer med pappas mobil nu när jag har chansen , fortsättningen kommer nog i morgon efter jag gjort läxorna som jag glömde i mitt skåp, tyska och matte läxa alltså$$
Annars så sitter man o smsar lite med anton men är sjukt trött så ska nog sova snart tyyyp ") men ah har nog inte så mycket mer att säga bra skoldag idag jag och hoda paxxade fat boysen och satt i dom :)) men ah taggad till på fredag ska bli kul , sen första gången man sover hos nån UNDER 2012 då ;)
Jaaa? Har inte så mycket mer att skriva så ni får en bild ist puss puss små barn och använd kodis aids smittar<33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0