ey yoo , vart tog kärleken vägen?

Pappa håller på att fixa Beck , Wallander , komesarie späck
till mej , haha ni ser ju vilka filmer jag gillar (yy
Men min drömm är ju att bli väldens bästa snut & kanske kriminal
-komisarie ! :) det är bara att kämpa vettni! ;*
vad vill ni bli? när ni blir "stora". De mesta av mina kompisar
siktar högt , advokat,läkare & grejjer. Men man kan ju typ
jobba på ica & vara nöjd eller? måste man bo i
villa , jobba på ett bra ställe och vara rik och kanske rest runt
i världen nuförtiden? bara undra. :)
jag tror jag kommer bli en bra polis & kommer ändra allas syn om
polisen oxå , dom finns i sammhället för att hjälpa,
utan dem skulle nog allt rasa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0