gladeiatorerna :)

bara jag som vill se gladeiatorerna *stav* ?
ni vet en massa människor som slåss.
haha men,somnade as tidigt idag halv 11 .
somnade as tidigt igår det kändes som klockan var
typ 2 på natten men sen när man kollar så ser man att
klockan är 12 :S saknar skolan, men jag är endå
fett nervös för att träffa alla dom kanske har umgåds
med fel människor under lovet och har blivit
värst knark langarna :o neeh skulle aldrig kunna se
sofia i det , hon skulle snarare åkt till zoo och snott
en enhörning eller så..Men ah snart ska jorden gå under
enligt någon skumm gubbe 21 december va ?., Men i år
har jag bestämmt att jag ska vara mer vågad och synas mer
än förut och sen så ska jag sluta vara så killtokig , lite
lagom räcker ju , eller? <3 hoppas det. men japps.
just nu chattar man med poyan och väntar på att sofia ska
logga in, jag tror jag tog bort henne från msn eftersom hon
bara försvann från min msn :s <3 hahaha förlåååt sofia :D
men eftersom klockan bara är 10:49 så har man inte gjort så
mycket..:) <3 så hejdåhejdå!

Kommentarer
Postat av: amandaEdstrom.devote.se

Ingen gubbe som säger de utan de är maya indianerna o deras kalender , dom hade iförsjej 1 minut fel på när 2dra världskriget skulle börja,Men de står heller inte att jorden ska gå under utan de är bara att deras kalender tar slut då o då får folk försej att jorden ska gå under , Men vem vet dom kanske bara inte orkat göra en ny ? XD

2012-01-03 @ 11:28:25
URL: http://crookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0