i feel sexy and free.

I morgon ska man tydligen få ta med sej datan sen ska alla
ungar och jag åka till min mormor i Årsta. Asså inte för att
jag inte gillar min mormor för det gör jag
,men endååååeh.Då kommer min
kusin vara där , Jupp Jupp tänka sej Adela har en kusin :o
jag har 3 faktiskt 2 halv kusiner och en hel stolt jao.
fast nä.Orkah kusiner.
ajah , hur kom jag in på kusiner helt plötsligt? xd
andledningen till att jag ska åka till uppsalas trååkigaste ställe
(årsta) är för att i morgon ska mina föräldrar gå ut och
äta sen ska dom vara hemma ensamma.Gissa tre gånger
varför dom vill vara ensamma hemma så vinner du en cyckel.
nej jag vetinte dom kanske
planerar julklapparna tills nästa år :'3333
jag önskar mej massa kaasch så jag kan leka Bortskämmd
unge. Intee för att jag inte är det då...men det ska vi
inte gå in på.Hoppas ni har en trevlig kväll
det har jag lite huvudvärk då men annars är den väll
ganska hyffsad , jag tycker jag bloggar för mycket jag.
och efter ha lyssnat på denhär låten:
http://www.youtube.com/watch?v=UJtB55MaoD0
är det party och karioke i min säng , vill du komma? :)
tänkte vara uppe ett tag i natt så du är vällkommen
att skriva din msn elr om du har mej så kan du ju bara
logga in och vara social.vi hörs! :)
jag&min kusin Aaron ! :) med två A:n.
kusiner kanske inte är så dåliga endå...

Kommentarer
Postat av: hoda

var inte vaken hela natten bara gumman okej som du gjorde sist :D

2012-01-07 @ 14:14:23
URL: http://rosablocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0