inlägg 2.freeeeeeeeeeeeedag!

Hej, min skoldag ?
jo det har börjat en ny kille i 6b igen?!
wtf dom får nya helatiden , men ah känner
han ellr nej jag vet vem det är från typ
5an elr 4an.^^
aja , god mat i skolan , sen fick man typ ett
papper som man skulle fylla i vad man äter
till lunch frukost middag , mellis osv sen
ska vi nog typ räkna ut hur mycket socker vi
dricker o äter då på en vecka och jag fick lite
smått panik eftersom jaghar varit sjuk har jag
bara varit hemma och druckit läsk hela dagarna
men aja , visste precis vad jag skulle säga till en
person i skolan sen glömde jag bort det, elr ska jag
vara ärlig så fegade jag ur , men gör´t på måndag ist :)<3
ganska fail att man bloggar om det oxå men jag
fyller ut mitt inlägg också , ska man fylla ut med lite rosa
under luggen? elr lila , jag venne elr typ ljusa slingor i hela
håret bara men jag vetinte kom med förslag , för jag känner
mej rastlös ifall jag inte får ändra mig ibland :)
ahjusste snackade med en tjej i min klass och vi hade tråkigt så vi
satt och poäng satte killars ansikte X)
jag-han då?
hon-du får säga först
jag-hm..en klar åtta!
hon-vaadåååå en åttaaa?! :OO en sjua.
happ , vad har ni gjort idag då? jag känner mej fett smart
eftersom jag och sofia näääästan hade en hel vuxen disskution
om 2011-2012 nånting B) vi kom på att det tog ett år för en kille att
smsa sen vare nånting vi skratta åt sen typ hel plötsligt så
kom vi in på man särar ju inte på benen om man är kissnödig?
ni baah "KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK"
men nu orkar jag inte skriva mer just nu bloggar meer
sen då poss.´w´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0