inlägg4. kände mig snäll igår :)

igår var det typ mys med familjen , läsa "julia"
och då får man typ alltid one direction affischer så jag smsade
Sofia och ja hon ska ju få dom så hon kan ha nå i sitt skåp,
Hon typ älskar dem.
tycker själv att dom är ganska brarå , men alla killarna
värkar fett över snälla :) fast erkänner att Harry är lite
söt då.idag blire Amanda ,stan antar att vi drar hem till
mej eller henne sen och slaggar , kul kul ! :)
men jaa. Ifall jag hittar en Eric saade nånting
på stan idag ska jag köpa , bara för att ,
lyssnar inte på hans musik och han är inte så snygg
men jag har lust bara.Lixsom jag lyssnar ju på
Justin bieber bara för att irritera min lille syrra ^^
och sjunger bananer i pyamas på lektionerna...
länktar tills nästa fredag då kanske man ska vara barnvakt
åt bebis , typ världens finaste hund , findus.
aja puss vi hörs snart ! :*
/bloggade från syrrans data./
btw: gjorde smile piercing , asså vid tandköttet typ
under läppen , för jag är inte så dum och tar i ansiktet pga av
nerver och skit , men kom på att jag inte hade något att
sätta in där så tog ut den igen. :)
ska köpa smyckes sak grejjs för helt plötsligt så blev
man ju as sugen på det.
Har inga jäkla bilder just nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0