Jag vill skriva "jag älskar dej"på en sten och sen kasta stenen i ditt ansikte så får du se hur ont det gör.

Sjuk som fasiken känslan som kommer då man har pluggat natt och dag inför ett biologi prov sen så blir man sjuk Kommer i morgon då blir det fotbolls cup i Bälinge med klassen ! Taggad typ men är endå skit sur på en kille man kan inte bara dissa nån sådär? :0
Han är absolut inte värd din uppmärksamhet ewwe! , men det vet du sötnos<3 idag har man typ sovit och knarkat Alvedon kul ? Nä, men ah nu ligger man typ o kollar på film spooky boddies (stavning) och dricker coola eftersom det är typ en tradition att dricka coola hemma,jaa jag är tjej jag kan gå från normal till bitch på 0,1 sekunder grabben! // Chaddää.
HEEEJ GAMMAL BILD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0