ligga?

smeexx. Har precis gjort klart en header till Hoda
nej jag är inget proffs , men det får väll duga tills
hon fixar en bättre , men hon skulle ju kunna vara
snäll och svara på sms också så man kan försöka
sätta in den till henne.Min dator hatar mej den
laggar och bråkar heeeeelaatiden får damp.
Vad har jag gjort idag ? Typ Mw2 . Det är bra att
man har en sånn duktig lillebrorsa för när den kommer
några jävlar och kommer bakifrån o sjukter, då flyger
kontrollen i luften och han får ta över. Det är faktiskt
inte lätt :C men ah den här veckan har varit
seeeeeeeeeeeeeeeeg , så i morgon ska jag antingen
fråga om Hoda vill göra nå , Annars blire Mw3 hos
Martin antar jag...Kul liv :) Asså jag vet inte änns
vilken dag det är idag ? jag vet bara att vi börjar skola
den 11 januari. Dagens ungdommar :s
Asså jag har faktiskt lärt mej magdans på lovet
jag var fett stoooolt (y men försökte nyss och då hade
man glömmt hur man gör , Lyckat! japps. Det var allt
men i morgon ska jag fan hitta på något det lovar jag :)
bio kanske? aja hejdå! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0