när mina ögon är öppna ser jag dej,när mina ögon är stängda ser jag dej och mej.

drömde att jag var kurd..♥
sen vakna man.

Hej hej , hade typ något att säga men glömmde bort.hah.
men ah snart närmar det sig fredag,ska göra matte läxan har hittat
pappret men vetinte om boken är hemma om inte så gör jag den i
morrn , Idag fick vår klass veta att vi ska ha
biologi prov nästa tisdag så jag satt och träna hela rasten
och ska nog träna lite till ikväll ifall jag orkar vi får se..
men ah sitter vid Frejas dator och försöker skynda mej lite med bloggandet
eftersom hon kommer hem snart.Men ja,När Hoda har gjort fortsättningen
på berättelsen kan jag göra min del igen..
men vi hörs va? hejdå hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0