ojj, ojj dålig bloggning..

sorry för dålig bloggning , men min dator har muppat sej helt nu damp, Och jag har inte hunnit skrivit berättelsen än men den kommer antingen när jag kommer hem eller i morgon.. på fredag så blire fyrishov med Hoda & Alice och eventuellt sofia. Efter fyris åker jag hem till Hoda och sover där! :D ska bli sjukt kul , sen på lördagen hämtar mamma mej och då åker vi hem och sen vet jag inte mer ehe.. Men somsagt det suger att man inte kan ha bloggappen på min mobile för du skulle jag kunna blogga på rasten , bussen osv osv. Och då hade ni fått mycket mer av mej aja sånnt är livet, Men igår var det tyska vääääärsta flumma asså (y o på gympan hållde man på att garva ihjäl sej , men efter skolan så följde jag med Hoda till typ lagelöfs , ferlin? (stav.) och vi väntade på att min mamma skulle hemta mej men vi hade skit kul och vi blev ganska kalla och blöta i rumtan efter att ha suttit på en norshörning på gården , haha. Men nu har jag inte så mycket mer att säga ska typ gå och borsta tänderna så ses vi ikväll! hejdåå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0