ooooch fortsättning :) har lust att skriva mycket ehe ;*

-Det finns inget bra på tv sa Hugo .
-Kan vi inte kolla på seven heaven?frågade jag.
-Nej den kommer bara på vardagar i dag är det söndag sa Poyan.
-Jaha då får vi göra något annat , sa Witen.
-Jo vi kan ju köra kort det fanns i personalrummet.
-Okej låter bra vi kör tecknet sa Soffan.
-okej pax att vara med hugo, sa Alice.
-Pax för Tay sa soffan.
-en person kan inte vara med om vi kör det vi får köra buffel istället sa jag.
-buffel?frågade Poyan.
-bluff då sa jag.
-jA det är roligare och alla kan vara med.vi köre bluff Jag van och adela kom två.
-Jag van över dig IGEN!!!! hahahahaha sa jag .
-MEEH DU FUSKADE SA Adela.
-Man kan inte fuska på buffel!!!! sa jag och skrattade åt henne.det slutade med att hon började jaga mig.
-Tat lungt ni behöver inte bli arga det som är gjort är gjort sa soffan.och kolladde på Alice de fick ögon kontakt och alice gick på toa.
-Men kan någon förklara vad som har hänt Alice frågade jag argt
-nehe ingen okej då går jag och tar reda på det och säger till alla vad som har hänt!! sa jag argare.
-Jag gick in i toaleten när jag så att alice hålde på att titta sej själv i spegeln.
-du har nog något att förklara säger hoda lite surt.
- assså..det är lite pinsammt ,
hoda tittar strängt på alice.
-du vet Anton?säger Alice långsammt
-ja.svarar hoda snabbt.
-jag "pussade" eller ah "kysste" han i morse när ni sov.
-men gillar du inte Hugo längre ? frågar Hoda
-jo..asså det bara blev så..säger alice
-Host !
hoda vänder sej om snabbt , Och ser att Hugo står där.
-fyfan..säger han och går med snabba steg till köket.
*Alice börjar gråta*
Medans så kör AntonJ , Witen , Poyan,Taylor , Jag , och Sofia
Bluff.
-Whoop Whoop , jag äger ut er !! säger sofia kaxigt,
-nej,säger Anton och bluffar sofia så hon får ta upp hela högen.
-Ha-Ha! säger poyan och får en stor bitch blick tillbaks.
-tss..töntar säger jag och lägger ett kort på högen.
Alice och Hoda kommer precis ut från toaletten.
-Kom och var med! ropar Sofia
-ne alltså jag må..säger alice och börjar gråta.
-vad har hänt? , frågar Anton.
-IDIOT! får han som svar av Alice som sen springer tillbaks till toaletten.
-tjejer -.- säger poyan.
-eyy ? svarar jag snabbt..
-inte alla tjejer...fortsätter han,
-jag ska nog gå och kolla till Hugo säger sofia.
-jahapp , ska jag vara ensamm med ett par babianer? säger jag.
och får ett kort som skulle pricka huvudet men hamna innanför linnet.
-Ha-ha jätte kul Tay.
*alla killar as garvar*
-killar -.- säger jag
och får ett "eyy" av Poyan,
-Alla killar fortsätter jag och går efter sofia..
Sofia är precis påväg att öppna dörren då hon ser att Alice och Hugo sitter
och pratar,och kramas , mest kramar XD
-jahapp säger hon och vrider sej om till mej.
-var är Hoda?
-vetinte,säger hon och går ner till killarna igen för att spela kort.
jag går till toaletten för att fixa mej lite, och ser Hoda sitte vid handfatet
-vilken tur alice har , som har hugo...säger hon.
-jasså det tycker du? det äger ju att vara fri , svarar jag.
-ja men du kan ju iallafall välja om du vill ha någon eller inte.
-men hodaa säger jag , ge dom en chans.
Hon ler och vi går upp igen för att äga sönder killarna på Buffel (bluff)
jag går i förväg till dom andra och Hoda möter Witen i trappan,
-vart ska du ? frågar Hoda.
-dom andra bara fuskar så jag tänkte gå runt lite vill du följa med?
-visst , säger Hoda och följer med.
-När tror du att vi kommer ut här ifrån?frågar jag.
-Vet inte sa witen.
-Du slappnar av ser jag det har du inte gjort sen vi komm hit sa jag och leede.
-Ja men det är för att jag har cellskräck sa witen.
-men det här är ju ett ganska stort hus hur får man  cellskräck då?frågar jag.
-Du vet inte vad cellskräck är ellerhur,sa Witen.jag skakade på huvudet lite.
-Det är när man är rädd för att bli inlåst sa witen.
-jaha okej då förstår jag sa jag(jag=Hoda)
-Vad vill du bli när du blir vuxen?frågar jag medans vi kollar ut genom fönstret.
-Jag vet inte kanske en frisör sa Witen.
-Jaha sa jag chokerat.
-Hahaha nej jag neeeej sa han.vi skrattade jag kollade ner i golvet och sedan genom fönstret igen.
-Jag har kollat genom det här fönstret i över två dar nu kan vi inte kola på tv istället?frågar jag.
-Jaa du har rätt men jag trodde att du ville kolla ut sa han och kollade ut en sista gång inan vi gick.
swich* jag satte på tven och vi satte oss i fotöljen i returangen .
-Åh ta på kanal tre det finns ett bra program där så här dax sa jag.*han bytte kanal.
-Det här??frågade han.
-Ja project run way det är den nyatse sesongen *stavning* sa jag.
-Okej så du vill bli designer när du blir vuxen eller?frågar Witen .
-Ja okej aah det vill jag,sa jag.
-Jag kan bli din frisör och kan fixa dina modellers hår sa han ironiskt.
-Jaa sa jag .och började hoppa runt.
-Jag var ironisk sa han efter en stund.
-Meh du kunde inte vara lite snabbare med att säga det ellet? sa jag och satte mig ner igen och kollade på tv.
-nej men om det gör dig så glad så varför inte sa han och kollade på mig.
-Tack sa jag och försökte att dölja mitt superstora smile.
-Så varför blev du så nyfiken på vad poyan och adela gjorde igår frågade jag.när jag nämde "Adela" rodnade han.
-Ächss iget sa han och kollade ner i soffan.
-Du vad jag vet så hände inget igår så du behöver inte vara orolig de hade bara lite kul inte något annat okej.
-Okej om du säger de så sa han tyst.
-Men om du oxå vill göra något med henne utan oss andra borde nog du ta och vara uppe lite senare ,sa jag.sedan tänkte jag som jag visste hur hon fick alla hon ville.och då helt oväntat så kom faktiskt Adela och satt sej i soffan.(jag=Adela nu hehe)
-tja, sa jag och kröp ner i soffan mellan hoda och Witen.
*inget svar*
-nehepp , va pratar ni om då ?
-ingenting , säger Hoda snabbt och ser lite fundersamm ut och går iväg.
-Adela?.säger Witen,
-yes?
-nej det var inget...
-ehm okej..
Då kommer Alice och Hugo in i rummet , Hugo byter kanal
till 4:an-titanic
-jag hatar den här filmen säger jag surt.
-käften du förstör stämmingen säger Hugo surt.
-Ojj förlåt stör jag när ni ska hångla ? då är det väll bäst att jag går ut då!
-vad är det med henne säger Hugo och kollar på Witen.
-vetinte.säger han och fortsätter titta på filmen.
Då kommer Tay , Anton , Poyan , Sofia och Hoda in alla älskar tydligen
titanic.Och sitter och glor igenom hela filmen. Poyan sitter i en-sittsiga
fotöljen like a boss.Alice sitter längst ut i den stora fotöljen med Hugos
armar runt om sej , Sofia sitter brevid det lyckliga paret Hoda sitter mellan
Witen och Sofia och längst ut på kanten brevid witen sitter Tay och
på mattan sitter Anton forever alone. för han fick inte plats.
witen ser ganska bekymrad ut och försöker gräppa tag i Hodas hand , men
han släpper snabbt och låtsas som ingenting.
- det är någon som saknas? säger Sofia tyst när de hade kollat på halva filmen.
- är det ? svarar poyan eftersom ingen annan värkar bry sig om vad sofia sa.
-mh,Adela har varit borta i en timma. säger Hugo som han inte värkar bry sej.
ingen svarar men tillsist reser Tay sej,
-denhär filmen suger endå -.-
-du sa nyss att du älskade den? sa Witen.
-jag ångrade mej, sa Tay gäspar och går och släcker o stänger dörren efter sig.
Han åker upp för rulltrappan och ser mej balansera på rulltrappe räcket.
-det där är farligt,säger han lungt.
-jag vet. svarar jag.
-du kan ramla ner. fortsätter han fortfarande väldigt lungt.
-skulle vara lika bra ,svarar jag och hoppar ner från räcket.
-Va sur du är? säger Tay fortfarande lika lungn.
-Jagvet.
-får man fråga varför eller bits du då?
-jag bits. Och går iväg...
-Jahapp,visste du att jag är en vampyr? säger Tay
-va? O.o
-jaah sluta sura nu annars biter jag dej i nacken,säger tay och
flyger på mej och naffsar lite i naken, båda skrattar och åker
rulltrappa.
-Vet du va jag ska göra på min första date? säger jag och skrattar.
-nej vaddå ? säger Tay och ler.
-åka rulltrappa...och börjar tänka och breder ut ett ennu större léende.
det blir en puss.
(nej Tay och Sofia är inte ihop,det var sullie men sullie är inte med)
samtidigt i tv rummet.Hoda lutar sej mot sofia
-du jag tror jag vet varför hon nästan alltid får de hon vill ha.viskar Hoda
-huur?viskar sofia tillbaks (jag=hoda)
-Hon är lik de!!! skrek jag.
-Men vad faan är det som ni inte fattar?fräser Hugo till oss.
Alice kollade upp på oss och sedan brydde hon sig inte .Hon behamdlade oss som lufft jag tror att Sofia såg hur arg jag blev men hon gjorde inget för att förhindra det. Jag tror att hon var lika arg som jag, bara att hon inte vågade vissa det lika mycket.
-Ska du inte säga något !! frågade jag argt.Hon svarade inte.
-Jaha så nu betyder inte vi vänner något det är bara du och Hugo i hela värden och ingen annan är viktig eller nej men jag är trött på det här!Att du alltid väljer din såkallade pojkvän frammför oss  dina vänner ja och du kanske inte har känt mig i över ett halvår men de andra då? du har gått med de ända sedan du började skolan.Jag förstår inte hur mycket tålamod de har de bara väntar tills du har lite tid över till de.Och det har du inte och den ända gången som du har tid över är när du har fått ett problem i ert såkallade "förhållande"  jag orkar faktist inte mer och jag tror inte att någon gör det längre, sa jag väldigt väldigt argt.jag skulle precis gå när någon tog tag i min arm det var Hugo han vände på hela mig tills jag stog framför honom jag skulle precis börja springa när han gav mig en örfil .När han hade get mig en örfil stack jag jag sprang upp för trappaorna och bara sprang.
-vaa faán vad det bra för sa Sofia och kollade på Hugo och sedan på Alice.
-Du alice det hoda sa var sant du har ingen tid för något annat än du och din pojkvän sa Soffan.
och började springa.
-Det är sant broó och det där med örfilen oschysst sa poyan.sedan sprang han efter Soffan.
-Vad har hänt med dig sa Witen och Anton och kollade på honom som om han var något slags monster.och så sprang de också.
Ingen hittade mig det var bara jag och mig själv eller ingen hittade mig förren efter en halv timme då Adela och Tay höll på att krammas och kolla ut genom fönstrena och gick runt.
-VAD HAR HÄNT frågade Adela.
Jag grät änu mer mina ögon var redan röda men de blev rödare.
-Hugo gav mig en örfil , sa jag.
-VAAdddd?""skrek Adela.
-Men det var mitt fel jag snackade typ skit om hans tjej lite men det var inte skit bara saning jag förklarar senare sa jag och torkade bort tårarna.
-Okej vill du att jag pratar med honom eller broó?det var Poyan.
-ja tack sa jag.
-Heej Tay!! Sa poyan.
-hej,sa tay.
-Jag hörde att Hugo örfillade dig jag går och pratar med honom okej du borde ta det lungt sa Tay
sedan kollade han på Adela.
-Ses senare...vampyr jägaren,sa Tay med ett stort smile riktat mot adela.
när han hade gått*
-OMG!!så det blir du och Tay! sa jag trött men ändå överaskat.
-Jaa eller kanske vet du när vi ska äta mat?
klockan är ju halvett.Just då kommer Sofia och går fram till oss..
-Asså förlåt Hoda jag sa till alice när du hade gått och killarna pratar med
Hugo just nu...
-PRATAR?  ååh här ska det inte pratas jag ska gå och klå
upp den jäveln! skrek jag. (Jag =Adela)
-nej , dom fixar det där sa sofia och tittar oroligt på mej,för att inte få en smäll.
-tss..kom vi går och äter något innan jag sväälter , sa jag lite gladare.
alla hållde med och gick ner till resturang-köket. Där stod Hugo och Alice
o dom andra killarna.
-överdriv -.- sa Hugo tyst när Hoda satt sej vid borde.
-Asså vad fan är det med dej Hugo?! skrek jag åt han.
det blev helt tyst i rummet,och alla glodde på oss.
-jag sa bara att hon överdrev ta det lungt? svara han.
-åhh du ska få se på överdriv säger jag och vifftar med en knytnäve i värdet.
men känner en arm runt magen som drar mej bakåt bort från hugo.
-vafan? säger jag och vänder mej om.
Det var Tay ,
-vi vet inte hur länge vi ska vara fast här inne så det är bäst om
vi iaf försöker undvika bråk ellerhur?
-hmpf.Säger jag och sätter mej ner vid Hoda , Sofia , Tay
och Witen och äter.
Dom andra skulle prata om varför hugo slog Hoda osv.
Hoda får en bitchblick av alice och tårar kommer.
Witen lutar sej över bordet och kramar Hoda,
för att bryta den dåliga stämningen säger jag rakt ut.
-Jag och Tay är ihop!
Jag får världens min av alla killarna, förutom poyan.
-GRAAATTTIIIISSS! skriker han från andra sidan rummet.
jag ler och kollar på tay som ser både glad och förvånad ut.
Hoda och Sofia ser mycket gladare ut och grattar mej.
När vi ätit maten skulle alla gå upp och försöka bädda sin "sovplats"
-vampyrjägarn? sägeer Tay
jag skrattar och vänder mej om och får en puss på halsen.
-Ehm Hoda?säger Witen lite tyst när alla står i rulltrappan till Hoda.
-jaa? säger hoda nästan lika tyst.
-Du är fin. Säger han väldigt tyst.
-va? svarar Hoda väldigt förvånat.
-Ehm asså jag menar jag finns ifall du vill prata som en vän.
-Tack Witen , säger Hoda och kramar han snabbt.
Sen fortsätter allla med att bädda "sovplatsen" men det blir mest
brottning bland kuddarna.
-vem vill möta mästaren på Brottning?? haaaa?? frågade Tay.
-Jag sa Jag (jag=Hoda)
-vem vågar möta mig mästaren på brottning? frågade tay.
-mästaren på brottning överdriv mer sa jag 
-så du tror att du är bättre på brottning än mig sa tay.
-nej jag vet att jag är bättre än dig på borttning sa jag med mycket självförtroende.
-är dethär verkligen en bra ide Hoda frågade soffan.
-vadå tror du inte att jag kan klara av honom? frågade jag.
-jag tror inte att någon tror att du klarar av mig sa Tay.
-nehä okej sa jag. Och började brotta ner honnom. när han var nere sa han.
-ehh jag var faktiskt inte berädd sa Tay.
-du tjuvstartade sa han argt.
-okej vi tar det från början sa jag.
-du får vara dommare soffan sa jag.
-okej sa soffan.
-klara färdiga och brottas!! sa soffan.jag brottade ner honnom alla blev jätte chockade och började applodera.
-vad var det jag sa ,sa jag.
jag tror inte att vampyrjägardern blev så impad som du hade trott.
han sa inget utan han stack bara där ifrån.'
-vad var det med honom frågade jag.
-Du tror inte att du var lite hård mot honom eller?frågade sofia.
-Vadå det var ju han som ville göra mig till åtlöje.
-I och för sig det var ju han som började sa soffan.
-Jag tror att jag borde ta och skölja mitt ansikte sa jag.
-Ja det är nog bäst det du är alldeles röd hörde jag Tay säga.
-Hahaha jätte kul Tay nu hånar du mig för att ha vunnit dig i brottning sa jag med ett elakt flin.
-ja okej ´komm över de -.-'.
-Inte så tuff nu va??sa jag .
-Hoda sluta , sa Soffan.
-Mmm du har nog rätt .vi gcik till toan och jag sköljde av mig när Anton kom in och sa
- Heeeeeeejsan tjejer  ! :)
-fan vad du skrämde mej -.- sa sofia och skvätte vatten på Anton.
-ja , vill du att vi ska få en hjärtattack eller? säger hoda
alla börjar skratta och går tillbaks till dom andra klockan var redan 15.00
alla hade blivit lite rastlösa eftersom dom inte hade något att göra
jag och Hoda går till toaletterna ,
-haha vad har du nu hittat på Hoda? säger jag ,
-Jo , asså skulle du vilja göra mej en tjänst ?
- okej , vad som helst!.
-ehm fråga på witen åt mej.
-Va?! :D
-du hörde..
-ehm okej visst,
vi stod vid toaletterna ett tag och prata om hur länge vi skulle sitta
fast här osv.vi tävlade upp till dom andra som låg och slöade i sovrummet
-Shuuuuuuululuuu! säger jag lite halft drogat och läger mej över allt och alla.
*stön* alla blir irriterade och drar därifrån,Jag drar ner witen bland kuddarna
och håller fast han.
-vafan? säger han och skrattar...
-assåå,Ehm hoda frågar på dej säger jag och försöker vara lite seriös.
-va? säger han förvirrat
-du hörde.
-ehm ah men asså jag vetinte. säger han väldigt förvirrat'
-okaj , säger jag och slutar genast vara seriös och fortsätter med min flummighet.
klockan slog snart 16.00 och alla gick ner för att äta lite middag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0